Skamligt och obegripliga skändligheter……………………


ce16190a-4270-4083-bd22-be0f96051458Nu får det ta mig fan vara nog med Sverigedemokraternas skändligheter.
Det rapporteras att det är SD som ligger bakom den kampanj som nu sprids bland flyktingarna – bland annat på ön Lesbos i Grekland.
Inte någon gång i vår historia har ett ”politiskt” parti med hjälp av våra skattepengar skändat vårt anseende och dessutom med uppenbara lögner.
På dessa flyers som smugits igenom för att sedan hittas av de flyktingar som med livet som insats flytt från krig och terror få veta att de är inte välkomna.
Undertecknat ”Sverigedemokraterna, SD-kvinnor och Svenska folket”.
Jag har ta mig fan inte bett om att stå som representant på dessa skändligheter som Svensk medborgare.
Här uppmanar jag SD:s politrucker att per omgående stryka ”Svenska folket”.

sdjackorSverigedemokraterna säger sig vilja hjälpa på plats.
Är det därför man skickat representanter för partiet för att stå och fotografera människor på flykt?
Inte är dem där för att hjälpa till så mycket står klart.
När frivilliga från hela världen kämpar dag och natt för att rädda liv då står står SD representanter där för att fotografera och dokumentera för att skapa bevis för deras påståenden att det är ”lyxflyktingar” – kanske de har en mobiltelefon – av senaste märke – med sig för att låna ut till flyktingarna för att därefter styrka sina skändligheter.
Inte nog med att man skändar vårt lands anseende – man fabricerar lögner som att halalslakt är förbjudet samt att bära niqab och burka kommer att förbjudas i Sverige – några sådana politiska förslag finns inte och det finns inget politiskt stöd för ett sådant förbud.
När reportern på Svenska Dagbladet frågar ”I vilka städer är ni?”
Så svarar man – ”för att säkerställa vår personals säkerhet berättar vi inte det”.
Kan man tänka sig – man värnar sin egen säkerhet före de människor som flytt för sina liv från terrorbombningar, förföljelser, slakt och andra skändligheter.
Det mina läsare är Sverigedemokraterna i ett nötskal.

SD propagandaDessvärre – efter gått igenom svensk lagstiftning som skulle kunna vara applicerbar på dessa skändligheter – tycks det så långt vara inom ramen för lagstiftningen.
Så länge man inte kan peka ut hets mot folkgrupp tycks det vara fritt fram med vilka skändligheter som helst så länge man inte röjer utrikespolitisk sekretess.
Men – och det bör tydliggöras – detta gäller endast den svenska lagstiftningen – vad den grekiska lagen säger om ett sådant tilltag vet jag inte.
Inte desto mindre är det anmärkningsvärt ur ett moraliskt perspektiv att bedriva sådana skamlösa och skändliga kampanjer och dessutom i namn av svenska folket.
Sverigedemokraterna fick 12,86 procent i senaste valet.
Det är 37,14 procentenheter kvar till egen majoritet och 87,14 procentenheter från en hundraprocentig uppslutning bland de röstberättigade i landet – jag som svensk medborgare – som dessutom inte för mitt liv skulle rösta på dessa fascister – har inte bett om att får stå bakom deras lögner deras skändligheter.
Sverigedemokraterna representerar inte mig – varken som svensk, människa eller demokrat.
Punkt slut!

mordbrännarePå sociala medier kan jag läsa enskilda som ger uttryck för att inte tala om Sverigedemokraterna eller påvisa deras oanständigheter för att inte ge dem det livsrum som gör att de växer.
Vad är detta för djävla trams!
Skall de tigas ihjäl?
Ska ingen få påtala deras skändligheter?
Man får vara kritiskt men bara i hemlighet!
Tystnad är likställt med acceptans!
Tvärtom måste svenska folket – den andel som har ett mänskligt anseende måste få veta vad dessa fascister är i stånd till.
Tystnad är likställt med acceptans och ett medgivande till att Sverigedemokraterna är som vilket parti som helst.
Jag tänker då fan ta mig inte sitta och vara kritisk vid köksbordet och undvika officiell kritik i allt vad detta parti gör och tänker.
Därför uppmanar jag alla som har ett mänskligt anseende att påtala alla skändligheter detta parti står för – jag tänker inte hålla på att tramsa med slika tramsiga analyser.

sd-toppen-vkwp-694Betänk följande kära läsare – detta är det parti vissa vill tiga ihjäl!
Den politik de bedriver är  att vi skall spendera våra liv med att titta snett på och hata samt vara rädda för våra invandrarkollegor på arbetsmarknaden.
Man säger nej till löner som går att leva på nej till rätten av heltid och högre a-kassa man vill beskära strejkrätten och nollvisionen för dödsolyckor på våra arbetsplatser och kraftigt begränsa anställningstryggheten.
Man säger ja till sänkta lägstalöner på arbetsmarknaden.
Man säger ja till den skandalösa  stupstocken i sjukförsäkringen och ja till skattesänkningar för de rikaste.
Detta skall vi således tiga om enligt vissa!
Och att de nu skändar vårt goda rykte i vår omvärld skall vi också tiga om.
Sverigedemokraterna kan ju växa!!!!!!!!!
Aldrig någonsin har jag varit så förbannad på ett politisk parti som dessa marodörer – de vet ta mig fan inte vad de gör och hur de lyckats ta sig in i landets högsta parlament är obeskrivligt – med manipulation och aningslösa människor är allt möjligt uppenbarligen.

 

 

Lämna en kommentar

7 kommentarer

  1. Hans Bodin

     /  10 november, 2015

    Hej! Batra har satt sig i knäet på Jimmy Åkesson! Är det kanske även så att vissa kommunerna trycker på!
    Mvh! Hans B.

    Gilla

    Svara
  2. Tack för att du satte ord på vad jag känner just nu! #notinmyname

    Gilla

    Svara
    • Hej Karina och tack för att du kommenterar.

      Jag är både bedrövad och glad.
      Bedrövad av att se ett riksdagsparti bete sig som gatans aktivister – glad för att jag mött så mycket respons.

      Jag kommer att skriva fler artiklar om detta rövarpack – ja jag drar mig nu inte längre för att kalla dem för vad det är.
      Dessa förtjänar ingens förtroende.

      MVH//Björn

      Gilla

      Svara
  3. Hans Bodin

     /  9 november, 2015

    Hej! Det var det värsta jag varit med om i svensk politik! Politiska huliganer vill jag likna det
    vid och bör omgående anmälas till bla. konstutionsutskottet! Detta smutsiga minoritetsparti har ingen rätt att företräda Sverige på något sätt! Nu är det dags med klarspråk!
    Mvh! Hans B.

    Gilla

    Svara
    • Hej Hans”

      Ja nu – om inte förr – har man klivit över anständighetens gräns.
      Detta rövarpack skall inte få stå oemotsagda.
      Nu är det dags att agera!

      MVH//Björn

      Gilla

      Svara
  4. johannesmocklin

     /  9 november, 2015

    Tack Björn min vän, så bra skrivet ock så jävla sant. 🙂

    Liked by 1 person

    Svara
    • Tack Johannes!

      Nu är jag på krigsstigen – man har retat upp vilddjuret inom mig och detta skitparti skall inte ostraffat stjäla min röst i deras vidriga och smutsiga spel.

      MVH//Björn

      Gilla

      Svara

Välkommen att kommentera.

